BRCGS S&D gecertificeerd
Deskundig advies
Duizenden artikelen direct uit voorraad
Prijzen excl. BTW Prijzen incl. BTW
Assortiment

Weststrate, de veelzijdige specialist. Zo staan we al enkele jaren bekend in Zeeland en ver daarbuiten. Dat we veelzijdig zijn blijkt uit het feit dat we al veel verschillende kantoorinrichtingen hebben afgeleverd. Geen standaard projecten, maar een kantoorinrichting op maat waar onze verschillende specialisten aan het werk gegaan zijn en hun expertise hebben laten zien. Dit heeft telkens geresulteerd in een kantoorinrichting waar we trots op zijn!

Een kantoorinrichting ontwerp je niet zomaar, er moet een duidelijk plan op tafel liggen voordat daadwerkelijk begonnen kan worden met het inrichten van een kantoor. Om in kaart te brengen wat er wordt verwacht van de kantoorinrichting gaan we graag met u rond de tafel. We brengen dan in kaart wat de wensen zijn, wat er mogelijk is en wat er verwacht wordt van de kantoorinrichting. Of het nu gaat om een enkele werkplek of een volledig pand met meer dan 350 werkplekken, door steeds in contact te blijven en bij te schaven waar nodig zorgen we ervoor dat u precies krijgt wat u zoekt in de kantoorinrichting. Het persoonlijke contact staat bij ons centraal, wij geloven dat een persoonlijke aanpak het beste resultaat oplevert. Door snel te schakelen, eerlijke adviezen te geven en contact te onderhouden komen we in elke situatie tot een ideale kantoorinrichting.

Gedurende het proces beginnen we eerst met het in kaart brengen van de ruimte waar de kantoorinrichting geplaatst dient te worden. Doormiddel van een 2- en 3D impressie krijgt u een goed beeld van de inrichting. In het voorstel komen vervolgens de verschillende onderdelen aan bod. Vervolgens nodigen we u graag uit om in onze showroom, te komen kijken naar onze meubels. Omdat we als merkonafhankelijke leverancier werken hebben we diverse opties van verschillende leveranciers in onze showroom staan. Hierdoor heeft u de keuze tussen verschillende prijscategorieën en uitvoeringen. In de showroom zijn alle meubels te bewonderen. In het echt zien de meubels er natuurlijk anders uit dan op de impressie. Zo neemt uw kantoorinrichting echt al vorm aan!

Dat we erg trots zijn op onze projecten is geen geheim. We vertellen graag over de projecten die we afgerond hebben. Zo zijn we erg trots op de kantoorinrichting die we hebben geleverd voor Automotions in Goes. Bij deze kantoorinrichting hebben we volledige werkplekken geleverd. De werkplekken beschikken over ergonomische bureaustoelen, instelbare monitorhouders, akoestische panelen en prachtige bureaus die in hoogte verstelbaar zijn. De kantoorinrichting is qua kleur, design en vormgeving afgestemd op de wensen van Automotions Goes. We zijn bij de kantoorinrichting van automotion Goes echter niet gestopt bij het leveren van de werkplekken. We hebben er namelijk ook voor gezorgd dat het bedrijf nu een volledig nieuwe kantine en vergaderruimte heeft. De vergaderruimte hebben we bovendien voorzien van een presentatiescherm dat is voorzien van de allernieuwste technieken.

We hebben in de laatste jaren al heel wat kantoorinrichtingen mogen verzorgen voor uiteenlopende bedrijven. Enkele van die bedrijven zijn: Roompot, Beveland Wonen, Provinciehuis Zeeland, Ribbstyle, Archipel Onze Wijs, Don Risicobeheer, ADRZ, Automotions, Multi en Kloosterboer. We gaan graag verder met het ontwerpen en plaatsen van kantoorinrichtingen. Neem eens contact met ons op om er vrijblijvend achter te komen wat er mogelijk is voor uw kantoorinrichting!